'בצלמו' קוראים לראה"מ: "חתום על הבקשה להדחת כסיף"

חדשות קול חי No Comments on 'בצלמו' קוראים לראה"מ: "חתום על הבקשה להדחת כסיף"

ראה"מ בנימין נתניהו הינו הח"כ היחיד מהקואליציה ומחנה הימין שמסרב לחתום על הדחת עופר כסיף: ארגון 'בצלמו' פנה לראש הממשלה בבקשה שיחתום מידית על הדחת עופר כסיף מהכנסת

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כזכור בעקבות עתירת ח"כ כסיף להאג נגד ישראל הוחל נגדו הליך הדחה. עד כה חתמו על ההליך 86 חברי כנסת ושרים כאשר היחיד שמסרב לחתום הינו ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעקבות כך שיגר אליו מנכ"ל בצלמו מכתב דחוף ובו דרישה לחתום מידית על ההדחה.

במכתבו של גליק הוא כותב: "ראשית אחזק אותך בשעות האלה במאבק למען תקומת העם היהודי בארצו אחרי הטבח הנורא שעבר. בנוסף מדינת ישראל לצערי לא רק נלחמת בשדה הקרב הפיזי אלא גם בשדה הקרב המשפטי.

ברגעים אלה כל עם ישראל מרותק למלחמה בצפון ובדרום והחזרת החטופים אבל גם בהאג שם עומדים לצערי אנשים אטומים. אטומים לצער שעובר על העם. אטומים אפילו לצער שהחמאס עושה כלפי תושבי עזה ונלחמים באופן ישיר להגברת הטרור בעולם בלא מודע.

הם לא מזכירים את הזוועות הנוראות שאירעו את החטופים שכל רגע ורגע סובלים את בתי הספר ובתי החולים שנהפכו לבסיסי טרור . רק מזכירים שוב ושוב כמו משחק את המילה ג'נוסייד.

מי שחתום על העתירה הזאת בין היתר הינו ח"כ עופר כסיף שהוא פשוטו כמשמעו נלחם בנו ותוקע לנו סכין בגב בצורה מטאפורית.

לשמחתי כלל אזרחי ישראל מבינים זאת ולכן 85 חברי כנסת חתמו על מכתב הדחה לאדם זה. לצערי אתה היחיד מתנועת הליכוד שלא חתם על כך.

החוק בצורה ברורה שאיננה משתמעת לשני פנים מאפשר לך לחתום הרגע על מכתב זה. אכן לחברי וועדת האתיקה אין אפשרות לחתום כי יש תלונה עומדת בעניין נגד מר כסיף בוועדה ולכן יש פה סוג של ניגוד עניינים וחוסר אפשרות לדון בלב פתוח ונפש חפצה בתלונה אחרי שחתמו על המכתב. כך גם יו"ר הכנסת לא יכול לחתום שכן הוא אמור לקבל את הבקשה ולהעבירה הלאה. אתה יכול לחתום.

אדגיש ואומר גם בלי החתימה שלך התהליך קורה אין ספק. אבל אתה חייב כראש הממשלה ראש תנועת הליכוד ואפילו מי שבפועל מייצג כעת את המאבק בטרור בין אור לחושך להבהיר לעולם כולו. כסיף הוא חושך.

אודה לתשובתך בהקדם האפשרי. יש חשיבות רבה שתחתום הדבר לא יוכיח שאנחנו סותמי פיות אלא ההיפך מבדילים בין אור לחושך בין טוב לרע. ההבנה המוסרית הזאת חייבת לחלחל לעולם!", כתב גליק.



0 תגובות